Przyrząd pozwala na łatwą diagnozę i szybkie wykrycie uszkodzeń uszczelki pod głowicą. W przypadku uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub samej głowicy część gazów spalinowych, zawierających m.in. CO2 trafia do układu chłodzenia. Zasada działania przyrządu opiera się właśnie na pomiarze zawartości CO2 w układzie chłodzenia. Płyn reakcyjny w komorze testera reaguje z gazami zawartymi w układzie chłodzenia i w przypadku zwiększonego stężenia CO2 zmieni barwę. Dwukomorowa konstrukcja przyrządu (z filtrem pomiędzy komorami) pozwala na odseparowanie pozostałości w pierwszej komorze (np. kropel płynu chłodniczego), które mogłyby negatywnie wpłynąć na wynik testu.
Klient: Ka...ka, data zakupu 02-04-2024 10:41
Klient: Ka...ka, data zakupu 21-03-2024 11:06
Klient: Ka...ka, data zakupu 20-11-2023 09:13
Klient: Ka...ka, data zakupu 15-05-2023 09:48
Klient: Pr...ki, data zakupu 28-06-2021 08:03