Przyrząd pozwala na łatwą diagnozę i szybkie wykrycie uszkodzeń uszczelki pod głowicą. W przypadku uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub samej głowicy część gazów spalinowych, zawierających m.in. CO2 trafia do układu chłodzenia. Zasada działania przyrządu opiera się właśnie na pomiarze zawartości CO2 w układzie chłodzenia. Płyn reakcyjny w komorze testera reaguje z gazami zawartymi w układzie chłodzenia i w przypadku zwiększonego stężenia CO2 zmieni barwę. Dwukomorowa konstrukcja przyrządu (z filtrem pomiędzy komorami) pozwala na odseparowanie pozostałości w pierwszej komorze (np. kropel płynu chłodniczego), które mogłyby negatywnie wpłynąć na wynik testu.
Adaptery:
R123: Mercedes-Benz, GM oraz Jeep
R125: Honda, Toyota, Suzuki, Mitsubishi, Chrysler oraz Acura
R134: Peugeot, Subaru, Chrysler, Acura, GM, Mitsubishi, Nissan, Mazda, Toyota, Infiniti,
Suzuki, Isuzu, Ford
Klient: Ma...na, data zakupu 04-03-2024 08:56
Klient: Ra...ój, data zakupu 18-09-2019 11:35